selamat datang blogger2 sume...ahlanwasahlan...kepada copycat2 anda tidak dibenarkan untuk copy2 ayat aku ini k..walaupun anda sume sudah minta izin...hrap korunk sume pham k..amaran keras!!lagi satu jgn lupe follow aku k n aku akan follow korang balik

Followers

klik like kalu suke ^^

Mar 17, 2011

seweeettt je Yuna iN A reLatiOnsHip wiTh Qi RaZaLi

seweeettt je Yuna iN A reLatiOnsHip wiTh Qi RaZaLi

Assalamualaikum

seperti yang digossipkan 2 bintang remaja yang
 sangat-sangat popular bagi aku sekarang
Yuna dan Qi
sedang hangat bercinta..
betul ker..??
gosip je kowt..??
ker wartawan saje wat cite panas nie..
bukan ke Qi dengan aku sekarang..??
hahaha..

sedang berGoggLe aku terklik dan 
terbaca news nie.. 
oooo rupa-rupanya diorang berdua memang ade ehem-ehem..
 hah sibuk je la aku nie..
jeles ker..??
hahaha
gila aku nak jeles..??
mesti la tak..
:P
peace kak Yuna..

tapi serius,diorang memang sweeeetttttttt sour 
habiskan readers..??
untung la dua-dua hot..
sama padan, sama pandai, sama cantek!!
doakan Yunalis dan Qi berbahagia~~



jom usha serba sedikit biodata Yuna:-


credit from: rumah selebriti..klik pic
Nama sebenar: Yunalis Zarai
Komersial: Yuna
Usia: 25 tahun
Tarikh lahir: 14 November 1986
Tempat lahir: Alor Setar, Kedah
Hobi: Menonton filem
Idola: Fiona Apple

 (penyanyi luar negara yang 
pernah dikenali sekitar 1990).
Pendidikan: UiTM Shah Alam 

dalam ijazah Undang Undang
Emel: yunaroomrecords@gmail.com
Social Networking: Facebook | MySpace







No comments:

Post a Comment

orang bagi penghargaan kepada saya

Animated Rainbow Moustache