selamat datang blogger2 sume...ahlanwasahlan...kepada copycat2 anda tidak dibenarkan untuk copy2 ayat aku ini k..walaupun anda sume sudah minta izin...hrap korunk sume pham k..amaran keras!!lagi satu jgn lupe follow aku k n aku akan follow korang balik

Followers

klik like kalu suke ^^

Mar 5, 2011

maaf kan aq KAWAN....♥♥



salam sume dri aq.....
ku punya rasa serba salah...tertekan..terpana..minggu menyeksakan bg aku..
aku bkn seorang yg kejam... menolak KAMU tanpa sebab..
hari ITU aku terima KAMU atas dasar kwn...hanya kawan sahaja dan KAMU setuju dan TERIMA ia..
tp sekarang  KAMU mahu lebih dari itu...KAMU mendesak aku...
KAMU buat aku keliru...KAMU buat aku terbeban..
kerna aku tak bisa terima KAMU ...aku punya alasan yg tersendiri...
Cinta bukan sesuatu yang KAMU boleh paksa..maafkan aku...maafkan aku...
tolong jangan benci aku kerna tidak terima KAMU....
terimalah kenyataan...terimalah dengan hati KAMU yang terbuka...
aku doa KAMU jumpa cinta hati KAMU satu hr nanti...tp bukan dengan AKU...
maafkan aku KAWAN....♥♥











No comments:

Post a Comment

orang bagi penghargaan kepada saya

Animated Rainbow Moustache