selamat datang blogger2 sume...ahlanwasahlan...kepada copycat2 anda tidak dibenarkan untuk copy2 ayat aku ini k..walaupun anda sume sudah minta izin...hrap korunk sume pham k..amaran keras!!lagi satu jgn lupe follow aku k n aku akan follow korang balik

Followers

klik like kalu suke ^^

Mar 17, 2011

pUtus bY meLda aHmad....minat gilerrrr lgU niYhhhh.....^_^

Aku duduk sendirian di kamarku
Menangis kesepian keranamu
Kau tinggalkan aku
Kau cari yang lain
Tergamakmu merobek hatiku
Aku duduk sendirian di kamarku
Menangis kesepian keranamu
Kau tinggalkan aku
Kau cari yang lain
Tergamakmu merobek hatiku
Tapi setelah kau pergi aku
Mendapat lebih baik darimu
Dia hargai aku
Dia sayangi aku
Lebih dari padamu
Aku ingin kau tahu
Betapa ku gembira
Tidak lagi bersamamu
Namun pastinya
Nanti kau akan sedari
Yang kau perlu cintaku
Yang kau perlu cintaku
Yang kau perlu cintaku





No comments:

Post a Comment

orang bagi penghargaan kepada saya

Animated Rainbow Moustache