selamat datang blogger2 sume...ahlanwasahlan...kepada copycat2 anda tidak dibenarkan untuk copy2 ayat aku ini k..walaupun anda sume sudah minta izin...hrap korunk sume pham k..amaran keras!!lagi satu jgn lupe follow aku k n aku akan follow korang balik

Followers

klik like kalu suke ^^

Aug 26, 2012

wOrdless sunday: OpenhouseOpenhOuse:))


lalalala...selamat hari raya...kami semua ucapkan...menikmati hidangan...yang kami sedia kan...
ewah3....dgr lagu raye lattew...ye la...semangat raye lah kate ken?
hehehhe....haaa....aku cm biase lah tak nak bebel pnjang....
cume nak report lah kat korang2..
yang aku tadi g raye umah fara...best kOddd...
dapat makan spagheti air tangan farah...sOdappp gilOrr...
dapat duit raye lagi....jangan jeless ye...hehheheh....
oklah jum kite usha pic2 yang aku snap tadi....bubye wsslm:)))


heheheh,,,,,lupe nak snap pic mknn awal2...nie ponn dah ngap dah...tuhh nampak
kuah spagheti??sOdapppp

haaa....nie yatt,fara n sya...sya tuhh tgh sibuk nak blaja main piano lah kate ken...huhuhu

Oiii makcikk....dah kurus ponn nak bersenam lagi ker??huhuhu

me n sya...huhuhu gemOkk nye kau dayahh -_-

kaki selongkar bilik Org....-_-'

peace sumeee...:))
p/s: baju aku same dgn warne dinding...aku ada kau ada?

lalalalal...gedikss time:))

bajet dgn enset mahal farah...samsung ape entah...lpe aku...lalalalallal

nie snap pic kat umah chu...huhuhu deeja momot:)

kak lily with deeja momot..

hahahhaha....AKU BANGGA MENJADI RAKYAT MALAYSIA
p/s:
M.E.R.D.E.K.A.  R.A.Y.A

P/S: sory lah yee...aku tak taw nak rotate dye cm mne...lpe nak rotate sebelum masukkan td...hehhehe
                 pandai2 korang lah yeee...-_-'
KEPADA : kak ti dengan titah jgn jeles ye...huhuhuhu

No comments:

Post a Comment

orang bagi penghargaan kepada saya

Animated Rainbow Moustache