selamat datang blogger2 sume...ahlanwasahlan...kepada copycat2 anda tidak dibenarkan untuk copy2 ayat aku ini k..walaupun anda sume sudah minta izin...hrap korunk sume pham k..amaran keras!!lagi satu jgn lupe follow aku k n aku akan follow korang balik

Followers

klik like kalu suke ^^

Oct 8, 2012

wordless mOnday: mashyan ila malacca


halloo....perghhh minggu lepass hari paling letih pernah aku alami...
mane tak nye??berkampung di sma padang tengku seminggu...lame woOoo...
tak penah2 aku tido skolah org lame cm tuh...best sgt2 g sane...makanan ponn sedapp....tak macam dong nie entah pape makanan dye...pas tuh kedekott plak tuhh....
pape pOnn mmg terbaikk lah padang tengku!....huhuhuhu
lg best sume g kecuali titah jerr....ermm sedihh betull..tp ape buleh buat??cikgu yang pilih bukannye 
kteorg yang mintakk...ermm berbalik pada tajuk entri kat atas tuh...
selepas balik drpd padang tengku hari jumaat lepas,terus jer malam jumaat tuh g melaka rombongan...
walaupun letih,tp gagah kan jgak lah nak g sne...ye lah dah lah kwn2 aku ader....best sangat2....tp malang nyer kak ti jer tade nie.....sedihhh....tp kpd kak ti jgn sedih2 yerr....ader hari kte g same2 plakk...insyaALLAH.....huhuhu....oleh2 yang kteorg kasi tuh,jage elOk2 taw....especially patung nightmare tuhh.....tuh jer yang dapat kteOrg kasi....hehhehehhe
ok lah nak chOw dlu....jOm same2 kte usha pic2 kat melaka nie yeee......

polka dot girl:)
huhuhu....first time naik nie....alamak! tersengih Over lah pulakk:P

peace sumeeeee;)




artiss pOpular :)
peace yO!!!

kesunyian ....keseorangan...lallalallalall:P
wif my twinkletwinkle farah songhyun:)



pelancong asing....gediksss time;)
wif insyirah-_-'
insyirah,syahirah n peminat setia sya:P
semangat bergambar dengan farah kat muzium UMNO-_-'


yatyat,syirah,dayah,farah,syahirah n iftitah:)

p/s: kalau tade kawan2 aku lah,mmg tak best langsung rombongan nie....dah lah mahal nak mmpOs-_-'

No comments:

Post a Comment

orang bagi penghargaan kepada saya

Animated Rainbow Moustache