selamat datang blogger2 sume...ahlanwasahlan...kepada copycat2 anda tidak dibenarkan untuk copy2 ayat aku ini k..walaupun anda sume sudah minta izin...hrap korunk sume pham k..amaran keras!!lagi satu jgn lupe follow aku k n aku akan follow korang balik

Followers

klik like kalu suke ^^

Sep 22, 2012

makancilimestiterasepedaskan!


huhuhuhuhuhu......berjumpa lagi kte kan???lalalalalla.....ari nie nak cter pasal ape yek???tara
idea lah....ader sape2 nak kasi idea tak??
huhuhu dipersila kan...erm ari nie mcm biase aku tak nak bebel panjang...coz takott korang bosann pulakk..
eh eh ader aku kisah ker??blog aku,suke hati aku lah kan??ape daaa....
huhuhuhuhuhu....sape yang mkn cili dye yang terasa pedas nyer...lalalalal
pape jerlah kan....cume aku nak tnjok sket kate2 nie...usha2 facebOok ttbe jumpe plak
bende yang amat bermakna nie....sesuai sangat lah untuk korang sume...
ok lah selamat mengusha....dan selamat beramal....assalammualaikum:)


Tak mati pon tak couple. Berapa ramai yang mati sebab single? Takdak kan? Sabarlah sahabat, jodoh setiap dari kita dah ditentukan olehNYA :)

kalu pgng anjing bleh je kte nk samak tp kalu pgng bkn mahram kte bleh samak ke.?acane tuh?
#renung2kanlah

sempat menggedikk sekejap dgn atam tadi...snap2 pic nie kjap...hehehhehe...MyBoboboiPink:)



p/s: SAPE YANG MAKAN CILI DIE YANG TERASE PEDAS NYER:))


No comments:

Post a Comment

orang bagi penghargaan kepada saya

Animated Rainbow Moustache