selamat datang blogger2 sume...ahlanwasahlan...kepada copycat2 anda tidak dibenarkan untuk copy2 ayat aku ini k..walaupun anda sume sudah minta izin...hrap korunk sume pham k..amaran keras!!lagi satu jgn lupe follow aku k n aku akan follow korang balik

Followers

klik like kalu suke ^^

Feb 5, 2012

fObia oh fObia ~,~



haaa...ape itu fObia?tahu tak?kalau tak tahu,g semak kamus dewan...hehehheheh
mlas lah nak explain kat sini....Ok2 kOrang ader tak fObia dgn pape ker?
aku?aku ader lahh....LIKE what? haaa...aku takut giler ngan darah,bunyi kapal terbang Or helikOpter..
asal erk?entahh aa....memang aku cm tu kOwt...kalau bunyi tuh,aku tak lah takut sgt...cme seram jer
ttbe lah kapal tuh terhempass kat bawah kite?tak ke nanya cm tuh?hahhahahha
Ok2 aku nak cter pasal placenta : smlm mak aku cuci placenta....memang aku tak tengOk aa....seram aku...
ttbe ader waktu mak pnggil aku g cari kain putih nak balut placenta tuh,cOz nak tanam
aku g lah dgn rela hati cari...biler dah jmpe tuh aku tnye lah kat mak...
ok tak kain putih nie....sebab tuh jer yg dapt cari...ttbe mak bukak pintu tandas cOz nak tengOk
kain ape yg aku bawak....terkejut tahap nak pengsan biler aku tengOk mak pegang placenta tuh..
yukss! berdarah weiii......DARAH oh DARAHhh......terus aku pusing 270 darjah....huhuhuhuhu
memang lngsung tak pndang daa....ape lagi mak suruh pnggil mah cOz aku nie 
memang tak bleh nak diharap kan....last2 pnggil jerlah NURSE fatimah tuhh...hohohoho....
baru lah betul......pas dah siap cuci tuh,mak n abg terus tanam.....
mne bleh tnggu lme2...wat ker busuk kan?dah aa tanam pas isyakk....seram sejuk punn ader...
haaa...ok lah cmpai sini sje.....wsslm

p/s: smlm teman abg gali lubang nak tanam placenta,ttbe ader sesuatu bertenggek kat kaki aku..
aku suluh lahh...terkejut bkn kepalang KATAK b'tenggek atas kaki aku...
ape lagi memang aku LOMPAT tnggi2 n terus masuk rumah basuh kaki...mmg SENGAL pnyer katak..dah aa besar....eiuuuuuuu @_@

No comments:

Post a Comment

orang bagi penghargaan kepada saya

Animated Rainbow Moustache