selamat datang blogger2 sume...ahlanwasahlan...kepada copycat2 anda tidak dibenarkan untuk copy2 ayat aku ini k..walaupun anda sume sudah minta izin...hrap korunk sume pham k..amaran keras!!lagi satu jgn lupe follow aku k n aku akan follow korang balik

Followers

klik like kalu suke ^^

Feb 24, 2012

capik deh




haaaa......letih letih letih letih letih sangat2....2-3 minggu aku sibuk betul...
eyer lahh...sukan baru jer habis.....pas tuh skang tgh pekse UPP1...
tapi aku rase cm tak pekse lngsung......mane tak nye?pekse UPP1 nie bkn cm selalu....
kerusi n meja jarak2...tp thn nie wat cm test biase2 jer....ai maklum lahh...
masisupa antare skOlah2 dah nak dekat daa...seminggu jer lagi....lebih2 lagi skOlah keteOrg
thn nie jadi tuan rumah plakk....lagi aa ker sebuk nye?kOrang sebuk tak?hahahhahahaah
ok2 pape hal,kOrang dOa kan aku pekse lulus sume erk?tapi aku rse,math n BAT aku 
memey kOmpem dah failed.....eyer aaa....TAK PANDAI cm mane erk?tape2....
papehal kene USAHA  !! usaha tangge kejayaan kan?
yeah!! hwaiting dayah!! jgn gabra2....masih ader mase lagiiii.......
ok lah smapi sini sje.....mau blah dlu....k daaaaaaaa ~,~






p/s: tgh KEPANASAN Oleh seseOrang





No comments:

Post a Comment

orang bagi penghargaan kepada saya

Animated Rainbow Moustache