selamat datang blogger2 sume...ahlanwasahlan...kepada copycat2 anda tidak dibenarkan untuk copy2 ayat aku ini k..walaupun anda sume sudah minta izin...hrap korunk sume pham k..amaran keras!!lagi satu jgn lupe follow aku k n aku akan follow korang balik

Followers

klik like kalu suke ^^

Jan 22, 2012

sweet '17'



fuyOo...fuyOoo....fuyOo....alhamdulilahhh....tepat pukOl 12 pagi mlm td terbukti lah
umur aku dah masuk 17 thn....wahhhhhh...17 thn kOwt.....TUA ker???
alahh.....tak nak aa tua 2 nie.....segan nyerrr.....erm tape lah walau cm mne punn,smOge aku 
akan lebihh matang n lebihh2 sume lahh....hehehheh ameen...
erm wish bufday kat FB bapak ker ramai nyer...tapi aku still sedihh lagiii....
kawan2 aku bbrape jer yg wish...tapi yg lain?
erm mybe busy kOwt....kuage aku punn....tade punn yg wish kecuali yg ader
kat umah nie jerr.....sedihhhh....
tapi ape2 hal aku taw diaorang sygg kat aku.....
erm oklahh....smpai sini sajeee........
thank u very very very very much much much
sape2 yg telah wish bufday kat akuuu.....hargaii sgt2...........
ok lah bye salamm n wsslm

p/s: diaOrang kate aku dah TUA..betul ker???sedihhh  -_-'

No comments:

Post a Comment

orang bagi penghargaan kepada saya

Animated Rainbow Moustache