selamat datang blogger2 sume...ahlanwasahlan...kepada copycat2 anda tidak dibenarkan untuk copy2 ayat aku ini k..walaupun anda sume sudah minta izin...hrap korunk sume pham k..amaran keras!!lagi satu jgn lupe follow aku k n aku akan follow korang balik

Followers

klik like kalu suke ^^

Jan 8, 2012

jangan pelik2 Ok ~,~


hye stalker2 sume....haaa....dah tengOk tajuk bagi entry aku kat atas tuh?
haaa...lagi satu aku nak bagi nasihat lagi,JANGAN PELIK-PELIK ok?kenape??
haa ini adalah kerana setiap kali kOrang dtg belOg aku mesty ader perubahan kan??
jgn pelik2...jangan pening2 ini kerana aku mmg ske wat keje sbab tade keje...hahahahahhahah
biase lah...aku mmg mudah bOsan dgn sesuatu perkara...ttpi kalau dekat seseOrang,nO!nO!nO!...
kalau kat Org aku akan hargai dye sgt2n akan ingt smpai biler2...hehehhehe sape??diam2 jerlah...^_^
Ok2..tapi kalau kOrang tak suke,bagi taw lah kat aku...
buleh aku perbetul kan kesilapan aku nie....lagi satu,kalau aku asyik tukar2 header,
tukar2 backgrOund,kOrang jangankOrang wat2 tak kenal plak...
heheheheheh....tapi mybe insyaALLAH lah,yg skang nie lme ckit kut cOz
header nie aku wat sndri gne phOtoscape....lawa tak??
kalau pade aku,tak lawa pun...lalalalalala ader aku kisah?jnji aku bahgieee
utk pengetahuan kOrang,yg header2 sebelum nie,Org yg wat kan....
hehehehe free jer kOwt...cntek sgt2 dOwg wat....kalau aku ler,enggak pndai sihh...
dah puas aku cbe dOwnlOad phOtoshOp tapi still tak bleh...last2 gne phOtoscape jerlahh...
tapi cm tak best lah yg nie....kankankan sape2 yg penah gne phOtoscape tuhh...
hohohohoho....Oke lah ape2 pun,kOrang jgn pelik2 taw....
kalau yg pelik tuhh sume dtg drpd aku n yg benar tuhh sume dtg drpd MAHA PENCIPTA kite..
huhuhuhu peace yO! oklah nak undur diri dlu....wsslm ^_^


_____________________________________________________________

dialOg lawak jap ^_^


tade mOtif kOwt...hahhahahahhaha

P/S: LIKE LIKE LIKE kalau awak2 sume suke ok?? tQ2




No comments:

Post a Comment

orang bagi penghargaan kepada saya

Animated Rainbow Moustache