selamat datang blogger2 sume...ahlanwasahlan...kepada copycat2 anda tidak dibenarkan untuk copy2 ayat aku ini k..walaupun anda sume sudah minta izin...hrap korunk sume pham k..amaran keras!!lagi satu jgn lupe follow aku k n aku akan follow korang balik

Followers

klik like kalu suke ^^

Jan 4, 2012

diari cinta petunjukcahaya ^_^♥


peace yO! huhuhu ari nie dah hari first kite skOlah..cm mne??okeyh tak??kalau Okeyh,
alhamdulilahh....hehhehe kalau aku aa,tade yang best punn...bOring sgt2...
ngeh3...oklah aku nak persembahkan diari cinta aku...mak aiii nak termuntah tak??
kalau nak termuntah tuh cpt2 ler sedia kan baldi tawpunn ape2 jer k....hehhehehhe
ok lah bhaii ^_^

____________________________________________________________
 


kate-kate aluan drpd miss terhOrmat..

cinta!
♥ seperti matahari,
memberi tnpe mengharap kembali tidak memilih siapa untuk di sinari dan yang
lebih penting sentiasa memberi kehangatan di hati  ♥

_________________________________________________________

berikan sepenuh kasih sayang dan cinta kpd ibu bapa kerana mereka adalah pemegang
tali penghubung nyawa ketika kamu meningkat dewasa kasih dia terhadap mu adalah sangat bernilai
seperti butir permata kasih daripada titisan air mata dan titik peluh yang tidak
mungkin terbalas..

ada cinta yang agung antara hamba dan Tuhan nya .cinta yang kudus antara ibu dan anak nya...
ada cinta yang setia. Ada cinta kasih antara teruna dan dara..

ada cinta persaudaraan yang tiade bandingnye...ada cinta sesama makhluk yang begitu
mulia dan cinta dikatakan hampir tidak memilih usia. Ia juga tidak mngira rOna bangsa.
tidak ade miskin kaya dalam catatan kamus cinta.

justeru,cinta dikatakan sesuatu yang cukup luar biasa dalam cakerawala
hidup setia jiwa  ^_^♥

_____________________________________________________

p/s: haaa,,,,bagus tak diari cinta aku??nak termuntah tak??jgn maaa...
nie sje jer suke2....bOwink dOwh dOk dlm kelas...cikgu punn bape lah sgt yang masuk..
sO,tade keje aku cari keje dgn mereka ayat2 jiwang seperti diari cinta aku nie...hehhhe
Oklah sape2 yang suke tuh,LIKE lah bnyk2 k...kalau tak suke,kne LIKE 
jugakk erk...hahahhahhaah oklah wassalam :)?

No comments:

Post a Comment

orang bagi penghargaan kepada saya

Animated Rainbow Moustache