selamat datang blogger2 sume...ahlanwasahlan...kepada copycat2 anda tidak dibenarkan untuk copy2 ayat aku ini k..walaupun anda sume sudah minta izin...hrap korunk sume pham k..amaran keras!!lagi satu jgn lupe follow aku k n aku akan follow korang balik

Followers

klik like kalu suke ^^

Dec 16, 2011

jualan bajU muslimah ^^


tak jawab dOse...kalau jawab sayang...hehheehh...ari nie miss terhOrmat tak nak 
membebel cam biase...aku cume nak kasi taw yang aku sedang menOlong akak aku menjual
baju muslimah...sje jer nak tlOng...kalu lumayan,aku mintak dye masak kan 
mkanan feveret aku iaitu nasik pattaYa...hehehehehhehe...
lumayan aa dapat makan wOoooo....best nyer dapat mkn....hehehehhehe..
hOwever,kalau kOrang nak,pape hal PM inbOx kat FB aku k....taip sje 
dayahdayah papejerlah n petunjuk cahaya k....inbOx sje aku....n bgtaw aa aku..
tapi saiz cme ade size S,M,L,XL n XXL....TERHAD k....
ok aa bubye! wsslm

_________________________________________________________________












P/S: sume nie adalah terhad...terdapat SIZ S,M,L,XL,XXL
jgn lpe kalau berminat bleh PM inbOx FB sye k........^^


No comments:

Post a Comment

orang bagi penghargaan kepada saya

Animated Rainbow Moustache