selamat datang blogger2 sume...ahlanwasahlan...kepada copycat2 anda tidak dibenarkan untuk copy2 ayat aku ini k..walaupun anda sume sudah minta izin...hrap korunk sume pham k..amaran keras!!lagi satu jgn lupe follow aku k n aku akan follow korang balik

Followers

klik like kalu suke ^^

Dec 19, 2011

anda sebagai LELAKI


 Tidak mengapa jika awak tidak kacak , janji perangai awak kacak .

 Tidak mengapa jika awak tidak kaya harta , janji awak kaya dengan budi
bahasa .

♥ Tidak mengapa jika awak tidak pandai berkata-kata , janji awak jujur dan
tepati janji .

 Tidak mengapa jika awak tidak pandai bernyanyi , janji awak pandai membaca
al-Quran dan selawat .

 Tidak mengapa jika awak tidak tahu bab artis atau hal duniawi , janji awak
tahu bab agama dan dapat bimbing saya ke jalan Allah swt .

♥ Tidak mengapa jika awak terlambat berjumpa dengan saya janji awak tidak
terlambat bertemu dengan Allah swt

* harapan seseorang yang bernama wanita
* adakah kamu sbgai kaum Adam boleh memenuhi harapan itu ?

No comments:

Post a Comment

orang bagi penghargaan kepada saya

Animated Rainbow Moustache