selamat datang blogger2 sume...ahlanwasahlan...kepada copycat2 anda tidak dibenarkan untuk copy2 ayat aku ini k..walaupun anda sume sudah minta izin...hrap korunk sume pham k..amaran keras!!lagi satu jgn lupe follow aku k n aku akan follow korang balik

Followers

klik like kalu suke ^^

Nov 24, 2011

tuisyen Oh tuisyen ~,~




tak jawab dOse taw! klu jawab awak dak busuk! ngeh3 gurau2 je...ape kabar sume???hehehe 
dah 2,3,4 ari kOwt aku tak mencOnteng arang kat belOg 
buruk aku nie....tape2 ari nie akan aku realisasi kan jugak...rindu gile aa....
erm cuti nie aku tak wat pape pun..bOsan sangat2...abah dah bising dah nie..
sOkmo cakap cm nie..."awak biler nak tuisyen nye??awak tak takut kecundang ker??"
haaaa...lebih kurang cm tue laaa....heeee belum ape2 dah wat aku gabra 
jer abah nie...tapi ape buleh wat kan??memang aku nie pemalas sangat2..lalalala
erm akan ku cari tuisyen itu nanti...hahhaha Nanti...Nanti...Nanti...
entah ker betul...entah ke tak nanti2 nyer....erm insyaALLAH...
bukan aku tak nak tuisyen tapi jauh sangat kat bandar raub tue...kalu naik bas aku 
takut kalau tak de kawan....macam2 buleh jadi...kawan2 aku yang lain cm malas jer 
nak tuisyen kat ptnJ tue....puas aku pujuk macam2 alasan ade...mals laa...tak best laa...mak aku 
tak kasi g laa...tade yang nak anta laa....macam2 lagi laa..
sampai2 aku pun jadi malas...tuisyen Oh tuisyen..
kalau lah kat dOng nie ade,tade lah aku nak pikir banyak2...
please aaaaa....tade sape2 ke yang tOlong aku....
uwaaaa.....cam nak nangis jer nie....abah dah aa asyik mrah2 dah nie...
tak suke tak suke tak suke! ok lah  ...
malas aku nak pikir pape daa...nak g layan FULL HOUSE jap...
k chOw salam!


p/s: ade sape2 nak jadi guru tuisyen aku??ngeh3




No comments:

Post a Comment

orang bagi penghargaan kepada saya

Animated Rainbow Moustache