selamat datang blogger2 sume...ahlanwasahlan...kepada copycat2 anda tidak dibenarkan untuk copy2 ayat aku ini k..walaupun anda sume sudah minta izin...hrap korunk sume pham k..amaran keras!!lagi satu jgn lupe follow aku k n aku akan follow korang balik

Followers

klik like kalu suke ^^

Nov 28, 2011

:))


tak jwb dOse taw! kalu awak jwb sye kasi KISS cket...muahahahha....huhuhu kidding!
ari nie ari isnin...nOthing special pun...bOring lagi ade laaa...
tak tahu nak wat ape daa....aku nie sejak 2 menjak tade mende lain yg aku wat,
layan FB,blOgging,nOvel n paling penting tengOk kOrea kat maaduu..
best kOdd.....huhuhu bnyk jge dah cter kOrea aku layann...
kOrang aku saran kan pegi aa sign in maaduu...bagi yg tade lagi tue sign up aa dlu..
kalu tak,tak buleh nak bukak...best giler tengOk kOrea....huhuhu
kOrang2 tengOK tak harimau malaya VS bahrain mlm smlm???sedih kOdd....
ingt kan buleh menang...berie aa aku menyOkong smlm....dah lah ade pkwe aku masOk..
mesty kOrang tertanye sape kan pkwe aku???hohohoho 
haruslah nazmi faiz mansOr a.k.a NAMI !! hohoho....gurau jerr..
main2 jerlah...bkn ske sgt pun..ske jer cara dye bermain..
spt permain KAKA dye tue..naik giler aku tengOk dye main smlm...
memang terbaikk aa....tapi sume itu hanya sementara....last2 dOwg klahh...
walau cm mne pun dOwg dah wat yg sehabis mungkinn..mybe bkn rzeki kOdd...
insyaALLAH wat yg terbaik lagi next perlawanan...
huhuhuhu...ok lah mau mengundur diri dlu.....ok slam..:)))
tapi walau cm mane pun harimau malaya sudah wat yg terbaikk...tabikk sprintt kat dOwg...

Nov 24, 2011

tuisyen Oh tuisyen ~,~




tak jawab dOse taw! klu jawab awak dak busuk! ngeh3 gurau2 je...ape kabar sume???hehehe 
dah 2,3,4 ari kOwt aku tak mencOnteng arang kat belOg 
buruk aku nie....tape2 ari nie akan aku realisasi kan jugak...rindu gile aa....
erm cuti nie aku tak wat pape pun..bOsan sangat2...abah dah bising dah nie..
sOkmo cakap cm nie..."awak biler nak tuisyen nye??awak tak takut kecundang ker??"
haaaa...lebih kurang cm tue laaa....heeee belum ape2 dah wat aku gabra 
jer abah nie...tapi ape buleh wat kan??memang aku nie pemalas sangat2..lalalala
erm akan ku cari tuisyen itu nanti...hahhaha Nanti...Nanti...Nanti...
entah ker betul...entah ke tak nanti2 nyer....erm insyaALLAH...
bukan aku tak nak tuisyen tapi jauh sangat kat bandar raub tue...kalu naik bas aku 
takut kalau tak de kawan....macam2 buleh jadi...kawan2 aku yang lain cm malas jer 
nak tuisyen kat ptnJ tue....puas aku pujuk macam2 alasan ade...mals laa...tak best laa...mak aku 
tak kasi g laa...tade yang nak anta laa....macam2 lagi laa..
sampai2 aku pun jadi malas...tuisyen Oh tuisyen..
kalau lah kat dOng nie ade,tade lah aku nak pikir banyak2...
please aaaaa....tade sape2 ke yang tOlong aku....
uwaaaa.....cam nak nangis jer nie....abah dah aa asyik mrah2 dah nie...
tak suke tak suke tak suke! ok lah  ...
malas aku nak pikir pape daa...nak g layan FULL HOUSE jap...
k chOw salam!


p/s: ade sape2 nak jadi guru tuisyen aku??ngeh3




Nov 20, 2011

menyebal kan


hOlla sume....selamat bercuti..eyer aa skang dah cuti panjang bagi sume murid2 di malaysia..jadi itu 
adalah sebuah penghargaan bagi kami sume sbagai murid...hohohoho sengal jew..kOrang sume cuti mane 
nie??aku tak cuti mane2 pun....dOk jerlah kat dOng nie...tade Org pun nak ajak aku g mane2...
cian kan aku??sOb....sOb...sOb...sedihh ~,~ ngehh3
erm ari nie dapat lagi aku mengUpdate belOg sakai nie...eyer lah berie aku
pujuk abang bawak balik brOadband balik....ngehhh3...
tapi yang sebal kan sangat2 nie lembap giler babeng line brOadband...baru berhajat nak tengOk
mOvie kat utube tapi terbantut cOz line 3 bar jew,,,kkdang 2 bar jer kOwt...sengal kan???hukhukhuk
heeee.....geram betul aku rase....wireless plak abah stilll tak nak kasi...dye kate nak pOtong jer line internet..
Oh my gOd!! heeee.....nyampess betul aku....tapi ape bleh wat??redha jerlah wei....hohohoho
sO,habis lah duit aku g CC....hahaha..klu tak ke CC g lah melepak kat umah chu..hohoho
nasib aa kau dayah wat muke tebal bkak  internet kat umah Org...hahhaahha
arghh,,,,,,,apehal plak???janji aku bahgieee.......hohohoho

ok lah ! aku nak undur diri dlu....lain kali kte bergOssip lagi k.....daaaaa

Nov 18, 2011

cinta yang mahal itu tak perlu di lafaz kan ♥

                 Assalamualaikum w.b.t/لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl






cinta ALLAH paling bermakna drpd cinta kpd manusia hanya melemah kan jiwa..:))




s a y a c i n t a k e p a d a m u  :))


k a m i k s a y a n g k i t a k  :))


i l O v e y O u  :))


w O a i n i e  :))


a i s h i t e r u  :))


N a a n u n n a i k a t h a l i k a r a e n  :))




S a r a n g h a e y o   :))






selalu sahaja kita mendengar ayat2 3 kata spt di atas...bagi yang sedang berkasih kasihan 
jadi sudah acap kali di perkata kan....hohohohoho aku nie yang selalu dgr naik geli geliman.....kah3...
eyer lah laki2 ckp kat pOmpuan dan juge sebalik nye...tak kelakar kan???tak semesti nye Org yg kte anggap
SAYANG,DARLING,BABY,YAYANG n pape lagi aa kan tue jOdoh kte???eyer lah ....ajal maut,
jOdoh pertemuan di tangan ALLAH....sOkmo pnggil baby...baby...baby...lame2 jadi babi...
Ops! jgn tersalah sangka k....saje mahu bagi pandangan...
lalalalala.....ape pandangan kOrang pasal 3 kata nie????kalau aku lah nie adalah sebuah perkataan 
yang paling bermakna! menyentuh! manis! n macam2 lagi lah....suke sgt2 kan???kan???


hahahahhaah,,,,,kOrang kan pernah bercinta! msty lah sweet se sweet gula2 kapas kan???
huhuhu,,,,,tapi kOrang msty ingat tiada cinta yang paling manis seSWEET seAGUNG seTINGGI n seKUASE
cinta kita kpd ALLAH.....hanya kpd ALLAH yang paling HAKIKI.....
kan...kan...kan....sO,kOrang kena lah renung2 kan lah eyer....entry nie bukan sje2..
tiade kiatan yang hidup tawpun sudah mati ....sje mahu memberi kOrang ingatan untuk kebaikan sume..
kOrang buleh perbaiki dan sye pun buleh jge.....bak kte Org puteh2,nO bOdy is perfect!! Ok??
jadi tak salah memberi kata2 ini sume ttapi adalah tempat nye spt kpd ALLAH,ibu bapa,kuage,rakan taulan dan 
seumpama dgn nye.....Orait???hehhehehhehe


ok lah smpai sini jer celOteh aku utk ari nie.....k bai!!!  ~,~
p/s: dOn't judge bOok by its cOver k...:))) 


cinta yang mahal itu tak perlu di lafaz kan...

Nov 17, 2011

tinggal kenangan...2011

salam alaik....

yuhuuuuu!!!

selamat tinggal sekOlah...hahhahah...nape erk aku jadi giler sangat nie??eyer lah hari nie dah last sekOlah..
hohohoho tak pyah nak pikir2 dah psal hal sekOlah....letih aa wei...erm tape lah...walau macam mane pun sume telah berlalu....hohohoho ok lah aku tade pape nak cakap dah...lagi pun ade hal cikit nie nak tlOng kak ti uplOad pic....hehhehehe enjOy sakan kteOrg ari nie....hahahahha ok lah daaaa,,,,:DDD















wOrdless thursday: 4ever 9 party

salam alaik....

membebel tak nak...
bercakap pun aku tak nak..
bercelOteh pun tak nak....
cme nak tulis,yg aku hepi banget ari nie.....hepi n hepi hepi ever n ever!! 4ever 9...huhuhu

perlancaran party fOrever Nine


hari:  rabu
tarikh:  17.11.2011
tempat:  kelas 4 siddiQ
masa:  lbh kUrang pukul 9.30 pagi
tetamU VVIP: asma bt hasurOl ubudiah
ahli2 terhOrmat:  farah wahida
                          nur hidayah
                          nur hayati
                          nur syahirah
                          fatimah az-zahra
                          nurul iftitah
                          norfazira
                          nurul insyirah
                          nOr syafikah
















Nov 13, 2011

pOhon beringin

salam alaik...:))


               
ade stail tak???
mirrOr mirrOr On the wall,whO is the fittest in the wOrld???


it is me???Oh nO!!!


ok tak tajuk entry baru aku nie??? heheheh...aku terpikir nak wat entry pOhon beringin nie
sebab slps bace nOvel AKU DIA DAN COKLAT...terase aa biler aku bace buku nie...
tapi yang membeza kan aku tak suke sgt makan cOklat nie tapi zaza tu giler sunggug dgn cOklat...kalu aku giler ngan ape2 jer janji sOdap wei....kekadang jewp aku mkn cOklat tu...
aku nie jenis yang tak suke manis2....
ok2 berbalik pada tajuk,pOhon beringin tue adalah ditujukan utk aku yang
seumpama aku nie spt pOhon beringin....eyer lah gendut wei bak kate abang aku..
nak lagi kejam iaitu GEMUK  ....aku nie sebenar nyer gemuk aa gak...mmang gendut...
hahahhah gasak aa...pernah bbrape kali teringin sgt nak diet...tapi last2 aku melantak jgak...arghhh
nafsu mkn aku tak buleh diubah.....tataw nak wat cm mane lagi...hehheheh
mak sOkmo bising kat aku suruh kurang kan mkn tapi ape bleh wat??mybe dah takdir kOwt aku kne gemuk cm nie...lallalalallal erm waktu bace nOvel tadi,mmang terase giler bangang aa...
erm tapi hati tetap teguh wei.....lantak Org laa nak ckpa pe kan??mulut Org bkn nye kite buleh tutup...hohohoho.......
ok lah nak blah dah nie.....nnti lain2 waktu kite bergOssip lagi ea....hehehheh k daa

p/s: nak tips utk GEMUK tak????hahhahahhahah(gelak smpai terguling-guling)

Nov 8, 2011

miss u damn much!

aku rindu kamu sgt2...




salam alaik...:))


rndu sama kamu....aku tiap saat mengingati mu...tak tahu lah kenape aku jadi mcm nie..
aku tiap hari tengOk FB kau...usha FB kau...tnggu kau mcj aku...cOl aku...
tapi malang nyer kau tak ingt kat aku pun..sedih sungguh hati ku ini..
erm tapi ape buleh wat kau memang dah tak ingat kat aku...tape lah jnji kau bahgie...

bila jauh,


saya rindu sangat2


bila awak tak sms
,
saya setia menunggu...

bila awak diam

,
saya mulai bimbang

kerana saya takut…

takut…

awak lupakan saya…







Nov 6, 2011

wOrdless adiladha

salam alaik...:))
berkOrban lah...:))
                                  



 cme nak ucap kan hepi aidil adha n hepi berkOrban day...hOpe have a nice day..:))

 kbai!!  


Animated Rainbow Moustache