selamat datang blogger2 sume...ahlanwasahlan...kepada copycat2 anda tidak dibenarkan untuk copy2 ayat aku ini k..walaupun anda sume sudah minta izin...hrap korunk sume pham k..amaran keras!!lagi satu jgn lupe follow aku k n aku akan follow korang balik

Followers

klik like kalu suke ^^

Sep 15, 2011

hari TERHORMAT


       Dayahdayah Pape Jerlah (Cik Kak Terhormat)

Went to Sekolah Menengah Agama DongLives in RaubIn a relationship withAmiruldanishhakim PapejerlahKnows English, Arabic, MalayFrom RaubBorn on January 23, 1995Add your current work informationEdit Profile



salam alaik...:))))









huhuhu selamat hari TERHORMAT SEDUNIA.....okeyh tak ENTRY aku ari nie??
hehhehehe....mesty kOrang tertanye-tanye sebab ape ade hari macam tu??huhuhu....
eyer lah tak de lah kan....ttbe jer aku berjangkit dg perkataan nie...ai maklum lah Org kuat POLITIK nie...hehhehe tade lah GURAU2...erm ok2 cter nyer cm nie semalam aku,yatt n sya g kantin nak mkn..
lapOr2.....~,~ nak dijadi kan cter mase nak makan aku gune sudu 2 BATANG....SUDU LAP DLU DGN TISU...PLASTIK N TISU yatt n sya tlOng buang kan....mlahan semalam aku melantak nasik lemak telur 2 pinggan...bagi menutup malu aku tue ade ke patut aku suruh sya yg belikan....hahhahahhahahhaha
eyer lah dah aa SIR suke memerli.....MENYIRAP betul aku semalam...arghhh back kpd cter asal,
sume bende yg aku cakap TERHORMAT....yatt n sya tue pun dif2 TERHORMAT gak...
eyerr lah diaOrang kan PA aku....Opss! jgn mrah ea.....huhuhuhu

haaa....lagi satu...aku duduk bajet cm yg TERHORMAT taw....jgn main2 ngan dayahdayah papejerlah nie.....hukhukhukhukhuk okeyh lah....dah nak dekat 1.30 ptg nie.....aku nak g kem kat DUSUN ECO RESORT wif sume dak2 fOm4 SMAD....jgn jeles ea....k daaa.....wsslm

No comments:

Post a Comment

orang bagi penghargaan kepada saya

Animated Rainbow Moustache