selamat datang blogger2 sume...ahlanwasahlan...kepada copycat2 anda tidak dibenarkan untuk copy2 ayat aku ini k..walaupun anda sume sudah minta izin...hrap korunk sume pham k..amaran keras!!lagi satu jgn lupe follow aku k n aku akan follow korang balik

Followers

klik like kalu suke ^^

Aug 14, 2011

penat siket tapi best

salam alaik....(:

hOlla....dayah in the hOuse....huhuhu
fuhhh......penat seharian tak de rase ape2 WALAUPUN pOse....huhuhu
cter dye mcm nie....
pagi tadi aku ikut ABG n KAK LILY g tersang ...kemas umah abg kat klinik tersang...
rumah boleh tahan BESAR dye tapi keadaan rumah terutama kat bhagian dapur agak
mengecewa kan ckit aa...lalalala....but skang dah cntek ok....kume dah cat kan dinding ngan warne bru..
huhuhuhu...cm umah baru aaa plak...kui3....
erm tapi yg sedih nyer...aku tak sihat lOrhh....
sOb...sOb...tape2 dugaan ALLAH buat hamba nyerr....huhuhhu
yg tak boleh blah walaupun tak sihat,boleh lagi bkak PC..wakakkaka....
erm ok laaa...nak g melantak mknn beli kat bazaar tadi...hehheheh k daaaaa....(:::::::::::::)))))))))

No comments:

Post a Comment

orang bagi penghargaan kepada saya

Animated Rainbow Moustache