selamat datang blogger2 sume...ahlanwasahlan...kepada copycat2 anda tidak dibenarkan untuk copy2 ayat aku ini k..walaupun anda sume sudah minta izin...hrap korunk sume pham k..amaran keras!!lagi satu jgn lupe follow aku k n aku akan follow korang balik

Followers

klik like kalu suke ^^

Aug 5, 2011

i'm back!!

salam alaikk...(:

hOlla blOgger sume!! rndu sama kita tak??
hehehhe saya rindu sama kamu sume...erm skang kita tak bOleh nak blOgging selalu daa...
ai maklum laaa netbOok dah rOsak....sOb...sOb...sOb..
erm ade hikmah laa netbOok aku rOsak....tak de la aku selalu menghdp belOg tawpun fb..kui3
erm tak pe laa....huhuhu erm nie pun aku gune laptOp abah....hahhahahhaha
erm tak pe laa...dah tak de nak ckp ape....ape2 pun selamat berpuase....
smOge kOrang sume mndpt keberkatan drpd ALLAH...ameen....k bye2

No comments:

Post a Comment

orang bagi penghargaan kepada saya

Animated Rainbow Moustache