selamat datang blogger2 sume...ahlanwasahlan...kepada copycat2 anda tidak dibenarkan untuk copy2 ayat aku ini k..walaupun anda sume sudah minta izin...hrap korunk sume pham k..amaran keras!!lagi satu jgn lupe follow aku k n aku akan follow korang balik

Followers

klik like kalu suke ^^

Jul 3, 2011

nme tukar jd gambar

salam alaik...(:

lalalal....hey!! ari nie cuti skOlah...yahOoo...blahblahblah...sOk skOlah balik..
sedih la pulak..erm ape buleh buat??hidup tetap kena diterUs kan??!!
erm tadi kan aku mmang tgh busan,ttbe dpt idea nak main nme kite jd gambar kartun..
tQ kpd abg arang...lalalala
sje je nak main2 kan??korang nak tengok tak bende ape yg terjadi??
jengjengjengjeng!!!


Turn  

nie laa muke kartun aku...aku tlh mengguna kan nme penuh aku nur hidayah abdullah...uish3 cam muke penyangak kan??hehehhe
lawak2...erm tak pe laa bukan nyer betul2 pun...main2 sje laa...
orait2 aku sudah mahu blah daa....tak ade ape nak ckp daa...
kalau korang mau cube,g jer kat website nie http://turnyournameintoaface.com/
lalalal....ok laa aku mahu pegi daa.....ok wsslm n luve u all....muhahahahh

No comments:

Post a Comment

orang bagi penghargaan kepada saya

Animated Rainbow Moustache