selamat datang blogger2 sume...ahlanwasahlan...kepada copycat2 anda tidak dibenarkan untuk copy2 ayat aku ini k..walaupun anda sume sudah minta izin...hrap korunk sume pham k..amaran keras!!lagi satu jgn lupe follow aku k n aku akan follow korang balik

Followers

klik like kalu suke ^^

Jun 19, 2011

selamat hari abah

nie laa abah aku yg plg ensem...hehehe ^_^


salam alaik..(:


aku hari nie tak nak ucap pnjng sgt laa....cuma nak wish sket utk abah aku yg t'sayang..
hehheeh bnyk salah taw kat abah aku nie...biasalah anak bongsu mmang cm nie..tp
aku still sayang dye taw..
hehhe k laa x derr citer nie..cme nak wish epy abah day kat abah aku..tadi
aku wish kat dye...senyum saje wei...lalalallal~ k wassalam...

No comments:

Post a Comment

orang bagi penghargaan kepada saya

Animated Rainbow Moustache