selamat datang blogger2 sume...ahlanwasahlan...kepada copycat2 anda tidak dibenarkan untuk copy2 ayat aku ini k..walaupun anda sume sudah minta izin...hrap korunk sume pham k..amaran keras!!lagi satu jgn lupe follow aku k n aku akan follow korang balik

Followers

klik like kalu suke ^^

Jun 30, 2011

daim aku!!

salam alaik...(:

Ok syg. Mmmuah.


Itu perkara biasa aku akan buat bila aku dengan teman lelakiku, daim. daim seorang yang manis, baju kesukaanya warna merah, aku juga meminati warna yang sama. sweett kan kami berdua? 

daim hitam manis. hatinya lembut. aku suka tengok badannya, badannya petak, walaupun hitam manis. beberapa kali aku bukak baju daim...lalalalal

ah ! x sabar rse nyerr nak dgn dye slalU...

kOwang nak tngOk tak BF aku nie???cute sehh...lalalal haaaa jeng jeng jeng!!!










daim. makin lama hisap makin manis . ha inilah daim :)




hensem tak daim aku???heee
petak kan daim saye???hehheh
ok laa....bubye n luv u daim..!!!




No comments:

Post a Comment

orang bagi penghargaan kepada saya

Animated Rainbow Moustache